tisdag 13 maj 2008

Vredens druvor

När det är tentavecka gäller det att roa sig med det man kan. Planera inför AG har varit ett väldigt stort tidsfördriv men idag hade vi en ytterst rolig och givande paus. Gustav hade köpt vindruvor så vi kollade hur många man kunde ha under överläppen. Det gör ytterst ont att ha många där och skratta samtidigt. Jag skulle kunna lägga upp bilden på mig och Malin, men då jag ibland då och då utövar tjejigt beteende tänker jag icke visa en sån bild. Den som vann överlägest var Peter, lustigt med en bajjare som ser ut som en gnagare.


ovve
Ja, Micke kommer håna mig för denna bild, men jag är grymt nöjd med mitt namn på ovven och eftersom Bunny var här och våldgästade min symaskin så har jag numera knappar också. Så ovven är säker till AG.

3 kommentarer:

  1. Är det ett svärd med grönt handtag du har i slidan?

    SvaraRadera
  2. DIF-mattan på bilden var ju fin iaf......

    SvaraRadera
  3. För övrigt var inlägget ovanför mitt otroligt underhållande. :D

    SvaraRadera