söndag 4 maj 2008

Differentialdeklarationer - framtidens Sverige

Idag åkte jag hemifrån halv elva och kom hem från skolan halv elva. Riktigt illa, men jag har fått en del gjort. Och med en del räknar jag naturligtvis en hel del skitsnack. Problemet som lätt uppstår efter så lång tid är att man blir lätt fnissig, helt plötsligt är det enormt underhållande att ett X för mycket gör att man inte får 6.

Dagen reflektion:
Tänk hur duktiga alla svenskar skulle vara på differentialekvationer om man var tvungen att göra differentialdeklarationer!


Dagens klockrehna (???) kontringar:
H: Pettsson är en sån pain in my ass.
S: Jag ÖNSKAR att han var en pain in my ass!

H: Oj, nu var jag grov.
S: Du önskar du var grov!

S: Jag tror att Armin är lite partiell till ln.. [Obs! Endast rolig för riktiga nördar]


Dagens Havve-kommentarer:
-"Jag har aldrig haft sex med någon under 3 år" [Det är typiskt bra]
-"Vi bajjare kan gå o sätta på era Djurgårdsbrudar men ni Djurgårdare kan inte sätta på våra bajjenkillar för vi är så äckliga" [Känns bra att Havve har insikt om bajjarna]

1 kommentar: