lördag 3 maj 2008

Jack VS Sean

Inatt hade jag en rätt suspekt dröm. Jag hängde med Catten på en gräsmatta och hade allmänt mysigt. Helt plötsligt sitter Jack Nicholson bredvid Catten och Sean Penn ligger framför våra fötter, rätt avslappnat och skönt. Jag, som var rätt full, tänker att jag ska ta möjligheten när man väl har den och börjar stöta på Jack. Det går rätt bra men sen inser jag att Sean Penn skulle vara ännu coolare och börjar stöta på honom också. Dels genom att säga att han är ”1000 gånger bättre än Johnny Depp”. Sen hade jag ett gigantiskt dilemma framför mig, vem ska man välja? Det självklara valet skulle nog vara Sean Penn, men vilken tjej skulle kunna säga nej till Jack á la The Shinning?

Som tur var löste det sig själv i drömmen då jag fick massa taggar i min stortå och smärtan gjorde att jag vaknade.

2 kommentarer:

  1. Hade det varit Nicolas Cage hade valet varit desto lättare.

    SvaraRadera
  2. fan vad svårt. alltså, jack skulle lugnt vara mitt första val fram tills typ shiningperioden, men sen blev han för gammal och ful. nu är han ju mest en gubbe. men å andra sidan så är det mer status att ragga upp jack än sean, trots att sean i nuläget är snyggare...svårt. jag menar, det är som mick. mick är ju bara prestige trots att han inte är så snygg längre. i could go on and on and on.

    SvaraRadera