tisdag 13 maj 2008

Fia goes tifo-pojke

På senaste tid har jag gjort 1000 saker varje dag och bloggat noll. Så här är en snabbsummering i bildform.

helg
Jag vet, riktigt hemska färger, men vi hade inget val!
Vi fixade en grym banderoll till AG och så hade vi råmys hemma hos Bunny med grill, vin och gigantiskt fia med knuff. Ett spel som gjort för mig kan man tro, men jag spelade faktiskt inte.
--
--
På lördagen var jag hos Ninnie och Fredrik och Ninnie gjorde en alldelens klockrehn Ninnie-grej.
N: Woho, jag kickade din ass på sing star.
S: Joo, du kanske kan sing stara bättre men jag kan krossa dig i differentialekvationer.
N: Men jag kan snurra runt! [Ninnie snurrar], och jag kan byta håll! [Ninnie snurrar åt andra hållet och snubblar, Sofia skrattar]

3 kommentarer:

  1. Vadå "hade inget val"? Klart du har! Ni kan ju inte göra en bajen-banderoll heller. Skäms på Fia...

    SvaraRadera
  2. Hahahaha underbart med den där snurra runt hahaha =)

    SvaraRadera
  3. Precis... vadå inget val? Pinsamt, ytterst pinsamt. *skämskudden fram*

    SvaraRadera