torsdag 29 maj 2008

Mitt namn är Sworiq, I come in peace!

skriv ditt namn med lillfingret: sofia
skriv ditt namn med armbågen: solfvikaz
skriv ditt namn med pannan: w399r
skriv ditt namn med foten: sofia
skriv ditt namn med näsan: sworiq
skriv ditt namn med örat: salk g
skriv ditt namn med munnen: SOFIA

Har jag tråkigt? Ja! Underhåll mig!

Idag på jobbet mmsade Robin och Jake mig roligheter, illa då jag satt där och lyssnade på "Tuut... tuut... tuut... tuut". Om inte jag får göra vikgubbar ska väl inte de heller få göra det? Lever vi inte i ett jämställt Sverige? Ska fan ringa Reinfeldt om detta!
Såklart är Facebook spärrat på jobbet.

5 kommentarer:

  1. Du glömde att skriva med tårna……………………

    SvaraRadera
  2. Jag tror att de tyvärr har förbjudit facebook för mig oxå. De har inte sagt nåt om det, de sa att hotmail och spray fick man inte använda eftersom det kunde ge virus osv men att man självklart fick läsa aftonbladet och sånt om man har tid. Sen var det en tjej som påpekade när jag satt på facebook "du vet att man inte får vara inne där va?!" snorkig som fan. SÅ jag vet inte men jag hoppas fortfarande! :-) vart jobbar du?

    SvaraRadera
  3. Vadå för fotoutställning? Och jag är bannemig ingen segmupp! Jag ska tillbaka till stället där jag sökte jobb på tisdag, hihi :)

    SvaraRadera
  4. haha den där vill jag sno. skrivagrejen alltså.

    SvaraRadera
  5. Man ska akta sig för att göra det här på jobbet. Om du inte gillar att sitta väldigt ensam på lunchrasterna.

    SvaraRadera