tisdag 20 maj 2008

Ingen Pålle..

Idag drabbades jag av en djup tragedi, någon eller något har ätit upp mina smultronponnys under AG. Jag är helt säker på att jag inte ätit dem själv och idag när jag var väldigt sugen på just fruktiga godisar har någon ätit upp alla! Jag som var så galet sugen på att få reda på hur en smultronpålle smakar...


Grattis till Anka för att hon har världens bästa CV.
Tack till Malin för att hon var balsam på min nerver idag på pendel, Malin är alldra bäst på att få en att tro att allt kommer ordna sig.
Buu till fältmätning.

9 kommentarer:

  1. Vad är en smultronponny?

    SvaraRadera
  2. en godis! Såklart! Vad tror du?:P

    SvaraRadera
  3. Ingen aning, det var därför jag frågade... :P

    Har aldrig sett en smultronponny.

    SvaraRadera
  4. Hade inte jag heller och min lycka visste inte gränser när jag hitta dem. Och nu har någon ätit upp dem. Mitt liv saknar mening

    SvaraRadera
  5. Usch, vad hemskt.
    Om jag hittar några smultronponnys lovar jag att du ska få dom.

    SvaraRadera
  6. Weeei! Det finns en ljusning i framtiden!

    SvaraRadera
  7. "Ingen påle...", läste jag.

    Vad förvånad jag blev av resten av inlägget.

    SvaraRadera
  8. Att Fia var sugen på lite smultronpåle, läste jag vidare.

    Och var oerhört förvirrad över vart godisar och ponnysar kom in i bilden.

    Så jag läste inlägget en gång till, då klarnade det. Delvis.

    SvaraRadera
  9. Hmm.. inte visste jag att du var hästtjej. Jag är förvirrad..

    SvaraRadera