söndag 18 maj 2008

Snodde från Anka..

Hittade denna på Ankas blogg och hade inget bättre för mig :P

För fem år sedan.. Gick jag första året på gymnasiet, lärde känna den härliga Anka och spenderade tiden med att göra Djurgårdskorsord och berätta för folk vad klockan var i spelarnummer. [Alla älskade oss.. ehm]
För tre år sedan.. förberedd tydligen jag och Anka oss för vår slutskiva på Hard rock. Hade nog kunnat lista ut det själv men varför göra det när Annikas blogg gärna berättar för mig vad jag gör.
För ett år sedan.. jobbade jag
Igår.. var jag på Gotland och fick en monsterblåmärke.
Imorgon.. ska jag tentaplugga. Woho!
Om ett år.. kommer jag vara på Gotland igen! Och ha tagit massa mer hp! Och vara lycklig!

2 kommentarer:

  1. Men du vet, det går ju mycket snabbare med färdig carbonara-sås. Och det var ju det som var grejen, att det skulle gå snabbt :)

    Varför har du inte sagt nåt om att du skulle till gotland för? Känner sig bortglömd ju..

    SvaraRadera
  2. Högeskolepoäng och lycka är inte nödvändigtvis två sidor av samma mynt.

    http://angleby.blogg.se/2008/may/hogeskolepoang.html

    SvaraRadera