söndag 18 maj 2008

AG 2008

Så nu har jag upplevt och överlevt [med nöd och näppe] mitt alldra första Absolut Gotland. Det var ytterst trevligt men smått förvirrande att Gotland har ett eget tidssystem då hela AG tog slut så väldigt fort, tiden på terminalen var outhärldigt långsam. Var väldigt surrealiskt att komma till Stockholm igen, folk var nyktra, duschade och hade inte ovve.

Jag fick användning för mitt första hjälpen kit också! Fast inte till omplåstring. Fast jag var nära där också! Hittade en DKV:are med en ytterst blodig arm och inte tillräckligt mycket vett för att ta hand om det själv. Fick senare höra av Viking att en DKV:are hade massa bilder på mig i sin digitalkamera, vilket jag finner väldigt jobbigt då jag vet hur bilder på mig tenderar att se ut.

IMG_0732

Och de stal vår flagga. Sorgligt.
Jag lyckades dock behålla min anka! Fast en flicka på bussen försökte sno den när jag skulle hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar