fredag 9 maj 2008

Att knarra i symbios - ett sätt att inte plugga

Alla tjejer som har någonsin haft en BH från HM känner till det problemet som lätt uppstår efter en viss tid. De har en tendens att knarra, på ett irriterande men ändå underhållande sätt. Igår när jag och Malin tröstkramades under fältmätningspluggning lyckades vi med ett fint konststycke, våra BHare knarrade i symbios! Det var vackert! Så jag, Malin och Maria börjar leka med våra BHar för att få dem att knarra, problemet är då att när man leker med sin BH ser det oftast ut som man leker med sina bröst, men det var ju i rent vetenskapligt syfte.

Efter ett tag så tittar Jonatan upp från sin dator och ser vad vi håller på med. Skratt utbryter och alla andra sexfixerade killar i eplex ångrar att de inte upplevde detta. [Stackars Tommy...]

One size fits all?

5 kommentarer:

  1. Jag har då ALDRIG haft en knarrande bh..

    Men du är utmanad av mig, kolla på min blogg så får du se :)

    SvaraRadera
  2. Är inte förvånad över att du sitter och smeker dina egna bröst. Du e fixerad :P

    SvaraRadera
  3. Upprörande...hur kunde ja missa de här !!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker det låter som att alla ställen utom det där var fel ställe att vara på vid just denna tidpunkt. Utom möjligtvis sydpolens äventyrsbad... eller the playboy mansion, inget slår det. Inte ens ett par knarriga BH:ar från HM uppspända på två själv-tutt-fixerade KTH-brudar som i rent (sexual)vetenskapligt syfte smeker och vrider både till höger och vänster.

    SvaraRadera
  5. Haha one size fits all? eller hur. Det här med knarrande bh:ar är sjukt störande. Jag köpte mig minsann en dyr bh, inte från hm allstå, men tro på fan att den krarrar den oxå. finns det inget husmorstips som kan åtgärda det här problemet?

    SvaraRadera