tisdag 6 maj 2008

Vad ska man göra med ett plåster?

Jag lämnade blod igår och har fortfarande kvar plåstret så idag började vi diskutera hur man bäst tar blir av med klistret efter ett plåster:

M: Det är bra med hudsalva eller olja!
R: OLLA, varför ollar man av ett plåster?
M: Man ska nog inte olla ett plåster...
S: Det är nog inte så hygieniskt att olla ett sår.
S, M: Vart är mitt bloggpapper, jag måste blogga detta!
M: Fast du kommer hinna olla innan mig. (paus) Nej! Blogga!

Tentaplugg är ytterst fördummande.

Igår såg jag Lasse Lindh och drack lite. Ehm. Lasse vann över mig i armbrytning, en sån skam! men jag skyller allt på cider och att jag lämnat blod!

1 kommentar:

  1. Ni har verkligen förjävla tråkigt när ni pluggar va? Man blir inte smartare av plugg, man blir dummare. Ni bevisar det ju!! :)

    SvaraRadera