söndag 30 november 2008

Ljusste!

Juljuljuljulnissejulpyntjuljuljuljuljuljultomtejuljuljuljulkul!

Jag har varit nere i källaren och hämtat julpyntet nu och gjort det fint i mitt fönster, till och med dalahästen Elin och ugglan Rutger fick varsin julkula! I min påse med julpynt hittades spraylim och en mystifik laddare som jag inte alls vet vad den ska ladda. Om någon vill ha min mystifika laddare kan den bytas ut mot kinderägg eller världsfred.

När jag la ifrån mig källarnycklarna var jag i ett glatt pyntrus och tänkte inte alls på att jag la dem på bordet. När jag sedan märkte detta skrek jag på fullaste allvar "NEJ helvete!". Ninnies påfund påverkar mig för mycket, vem kom på tanken att nycklar på bordet betyder otur föresten? Är det inte typiskt bra att se sina nyckar?





R: Snake vill du ha min tur-nyckel?
S: Va?
R: Här! Robin räcker Snake en skiva kalkon. Det är min tur-key

7 kommentarer:

  1. Även känt som "foreskin"

    SvaraRadera
  2. Mamma har också skadat mig med nycklarna på bordet... :P

    SvaraRadera
  3. Är silverekorren du fick från mig med i arrangemangent? Kan inte se den :(

    SvaraRadera
  4. Haha.. riktigt bra inlägg nu! Fortsätt så :D

    SvaraRadera
  5. Janrik: Joo den finns där! Den syns bara inte så bra, han står bredvid ugglan!

    SvaraRadera
  6. På Ugglans högra eller vänstra sida? :P………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………EKORRE!!……………………………………………………………………………

    SvaraRadera
  7. HA! ;)

    Har du ju visst det, eller iaf en liknande bild.

    SvaraRadera