torsdag 13 november 2008

Vem ska jag nu sniffa på?

Imorse vaknade jag av mig själv utsövd och glad av en skön dröm innan min klocka ringde. Kan det bli bättre? Ligger och drar mig lite i sängen och lyssnar på radion innan jag glider upp i mitt perfekt temperarde rum och precis innan jag ska hoppa in i en uppfriskande dusch sätter jag på min mobil.

Då möts jag av ett vackert "bow chicka wow wow", "Yay, sms!"
"Var är min lilla sötnöt som tycker om att göra konstiga ljud....?:P"


Min eufori byts ut mot panik. Jag missar 2 timmar Strömningslära. I det stora hela kan jag se att värre saker har hänt i världen än just detta, men det lär inte komma med på top 10-listan av saker som hänt i världen heller.



Btw, Magnus Betnér snuddade vid min arm igår på SysterObror. Fan vad grym han var

3 kommentarer:

  1. Sv: Nej... eftersom Expressen i nationell upplaga vräkte ut att Mikael Lagerberg minsann vunnit ett Spice Girls-album så kan jag inte direkt säga att jag blev speciellt glad.

    Fast.. det där är ju typ ugnspannkaka med bara lite mer ägg och lite mindre mjöl.

    Nee.. hade jag vetat om den bloggen hade jag inte länkat till den nu. Galet rolig!

    SvaraRadera
  2. Magnus Betnér är rätt överskattad...

    SvaraRadera
  3. åhå magnus! han är alltid grym även när han inte gör speciellt bra ifån sig, typ china tetatern i fredag.
    (=

    SvaraRadera