tisdag 18 november 2008

Skitbesök

Igår hade vi ett studiebesök på ett vatten- och avloppsreningsverk, det var intressant. Eller skitintressant kanske man ska säga. När vi gått hela vattnets väg kommer vi fram till biprodukten, typ förfinat bajs. När vi står där kommer jag och tänka på min, Kajsas, Ninnies och Carinas smarta konversation vi haft på facebook och funderar på om jag ska mmsa en bild med en gigantisk hög. Då nämner vår guide "ja, när vi får hit lågstadieklasser brukar de ju förtjust utropa, KOLLA BAJSHÖGEN!". Då kände jag att det inte riktigt vad läge att fota...

Så här stora växter blir det när man gödslar! Tänka sig. Mutation kanske?
---
Why does Tigger have his head in his toilet?
He is looking for Poo

2 kommentarer:

  1. skitintressant... moahahahahha, min humor är rätt trött

    SvaraRadera
  2. Det är en herre som kommer från ITT Flygt varje år och stolt berättar för våra n0llan att han konstruerar bajspumpar.

    SvaraRadera