söndag 2 november 2008

Fia-rea

Finanskrisen blir värre och värre! Till det facila priset 49:- kan du få Fia! Eller så kan du köpa 98 st Jenka tuggummin eller 3,267 st Niks på Björns eller om du lägger till 90 öre kan du få ett linne på HM. Det är väl en fråga om prioritering nu i dessa kristider, vad ska man lägga sina pengar på. Men en Fia är aldrig helt fel att ha kan jag säga. Jag kan baka en kladdkaka under en reklampaus, jag kan polynomdividering, jag kan dansa 9 to 5 dansen och jag kan även diskutera Jane Austen om någon är sugen. Ytterst nödvändigt i kristider måste jag säga!

Fick höra att lampan Sofia från Clas Ohlson säljer riktigt bra trots krisen. Det är väl passande med lite ljus i vardagen i dessa tider av mörker.

2 kommentarer:

  1. Men jag har ju redan världens bästa Fia! Så...den tunga frågan återstår...Niks eller Jenka...?? :S

    SvaraRadera
  2. ...och på köpet får man med knuff?
    Låter som en bra deal.

    SvaraRadera