lördag 22 november 2008

Fly on the wings of love..

Igår var jag och Kajsa på Flygs pub. Det var helt ok, inte alls lika bra som Björns men det är ju jäkligt svårt ;) Att man sen spelar låtar som Unwell som kanske inte skrevs som en stämningshöjare är bara obegripligt.
Följande senario utspelar sig

Kille kommer fram till Sofia och pratar lite. Efter ett tag frågar han efter hennes namn.
- Fia!
- Hej Fia, jag heter Kalle*
Asgarv.
-Men nej, på allvar! Jag heter Kalle*!!
Mer asgarv.

Ett glas vin senare..
-Såå Fia, skulle jag kunna få ditt telefonnr?
Fia ser skeptisk ut och titta på Kajsa.
-Jag känner mig lite lesbisk ikväll...

Snacka om diss. Jag och Kajsa var inte helt förstående och snälla människor igår. Men om folk är drabbade, har magtröja, inget hår, för mycket hår, små hårtofsar, känner vissa människor, har Stig-Helmer hår, porrar sig med rock och rött läppstift, sjunger om pi osv. då får man fan skylla sig själv ifall det sitter två tjejer och skrattar mango-högt...

Note to self: Kittla inte folk du inte känner!

---
Ut ikväll igen. Efter en Calippo och en dusch är jag snart redo för att dansa bort natten!

*Namnet är fingrerat för att skydda vissas identitet

3 kommentarer: