måndag 17 november 2008

Personlighet

Fick detta personlighetstest av Robin, jag är en ENFP. Passade väl in på vissa grejer, men man vill oftast bara se de postivtiva sidorna av sånna och förneka de dåliga. Fast det är kanske bara min personlighet som gör sånt...

"ENFPs are basically happy people. They may become unhappy when they are confined to strict schedules or mundane tasks"
Det är alltså därför jag inte orkar läsa min företagsekonomibok!

Såg Onkel Vanja på Dramaten i helgen, den var riktigt fin! Ser massa fram emot att se Tre systrar med Carina nu, Tjechov for the win, as i always say.

2 kommentarer:

  1. Sv: Men alla har inte fått njuta av den fina ordvitsen ännu. Den förtjänar bättre spridning.

    Vuxenpoäng på Dramaten!

    SvaraRadera
  2. Jag är en INTP, det är skittråkit att vara en så'n ENFP låter mycket roligare.

    SvaraRadera