fredag 5 december 2008

Värsta draget ikväll!

Idag hade vi studiebesök inne på Valhallavägen, vi skulle kolla på vindtunnlar. Skönt att slippa åka ut till Haninge tänkte jag innan jag kom på att mina ekonomiböcker var kvar i Eplex, så jag släpar mig till skolan för att plugga fasta kostnader och moms. När jag ska åka in till studiebesök har någon retat upp polisen så att tunnelbanan är avstäng både Stadion och Tekniska. Så jag får gå, i mina nya skor.

Vindtunnlar var i alla fall lite av ett anti-klimax, jag skulle kunna bygga en sån där i mitt vardagsrum kändes det som. Så där kände man sig lite blåst. [Maha] Dessutom har vi ju fått höra att man absolut inte får ha en rökmaskin igång i KTHs lokaler, hur ska de ha det? :P

Nej nu ska jag fixa till mig så jag kan åka till Valhallavägen igen! 50 erotiska drömmar på Draget ikväll! Kan inte vara annat än Kemi liksom...

2 kommentarer:

  1. Att hon bara hade BH på sig typ. Det var en mini-version av bilden så man knappt såg.

    Det gick sådär med det skämtet... :)

    SvaraRadera
  2. Får och får, vad Maskin anbelangar är det vita (och ibland även svarta) fluffiga djur som man gör varma vinterkläder av.

    SvaraRadera