måndag 15 december 2008

Skygglapp

Idag fick jag följande sms av Ninnie
"Är det du som tagit mitt godis och lagt i en lapp?"
[på lappen stod det: Tji fick du!]

Jag kan väl erkänna, ja det var jag! Men jag var bara en pjäs i ett spel. Det fanns en master mind bakom denna djävulska plan och det var inte jag. Denna ledare kallas i folkmun Kajsa-Mango (för att det rimmar). Det som är mest upprörande att endast jag blev anklagad när vi faktiskt var tre stycken i denna lilla kupp! Tydligen är jag stämplad som upprorsmakare, eller något. Che-Fia!


---
Idag på Julradion.se nämnde de KTH Haninge! Yay! Hela Eplex blev lyriska då detta var en anledning till att ta 5 minuters paus, sen kom vi fram till att vi skulle vara mycket bättre mellansnackare än de som jobbar på Julradion.

4 kommentarer:

  1. MEH HALLÅ! Ledare?? Vem var det som åt upp godisen? VA? just det, det var Du Sofia! ingen annan. Vem var det som skrev lappen? Jo det var DU sofia! Du har alltså mage att anklaga mig för att ha stulit Ninnies chokladbit. Jag kanske kan ha nämnt att det vore väldigt roligt om man gjorde det men jag hade inget med saken att göra i tell you!

    mohahaha vi skulle gjort på Fredriks oxå.

    SvaraRadera
  2. jag tror att vi alla var lika delaktiga, förutom att det var du som åt upp godisen haha.

    heter inte jag kajsa-mango i din mobil? eller är det kajsa-bajsa? iof är det sak samma men ändå :-P

    SvaraRadera
  3. eller mongo kanske mer passande

    SvaraRadera
  4. ja, jag ska inte dricka nån tequila iaf, blir en sån snuskig jävel då och det vill man ju inte :)

    SvaraRadera