måndag 29 december 2008

En ulv som får kläder...

Idag åt jag lunch med Böngrodden och vi kom in på diskussionen varför han kallas Böngrodden. Problemet är bara att jag förklarat detta ett antal [två-tre iaf] gånger men dessa gånger har varit på Björns och därav kommer han inte ihåg detta. Så tji på honom, nu blir det inga mer askar i hans eld!

Nu trodde jag att jag skulle gå vinnande från denna lunch. Men icke, då fick jag minsann vatten på mitt kuvert! Då får man veta att man själv heter Vargen i hans mobil. But why? kan man rimligen fråga sig... Jag kanske är lite varglik.. Eller?

vargen

5 kommentarer:

  1. men jag är för tjock, jag måste ;D riktiga vargögon där måste jag säga ;)

    SvaraRadera
  2. Var det du som frös fast i isen då också eller...?

    SvaraRadera
  3. kanske inte tjock då, men väl fläbbig ;)

    SvaraRadera
  4. Jag vill se vargen i ögonen, och leva att berätta om det.

    SvaraRadera