söndag 14 december 2008

Är detta en micro eller ett bord?

Jag tror det var Robert som myntade uttrycket "Det är inte fest om inte Sofia blir antastad..", man kan diskutera ens umgängeskrets när ett uttalande som detta stämmer. Men det är inte det detta inlägg handlar om!

Igår var det QM-julbordet som jag var ansvarig för, det blev riktigt bra. Jag och Robin gjorde pepparkakshuset. Tror inte att jag garvat så mycket på väldigt länge. Resultatet är något som kanske skulle kunna liknas vid Eplex eller den sjunde kretsen av Dantes inferno.

Well anyway, jag åkte hem tidigt då allt skrattade hade gjort mig sjuk. Fram tills dess hade jag ännu inte blivit antasad, om vi inte räknar med en glasyrpåse som kom över hela mig utan förvarning. Men när jag går på bussen så går en ung pojke, kanske 5 år, bakom mig. Helt plötsligt kör han in handen under min klänning och ass-grabbar mig.
Stört, dagens ungdom är helt förstörd!

4 kommentarer:

  1. hahahahaha fy fan vad illa! men ändå bra att han var liten. Jag blev antastad av en snubbe i typ 15 års åldern, tror han var lite "efter".. han satte sig iaf bredvid mig och började dra sitt finger längs mitt ben. då flyttade jag på mig. Har sett honom flera gånger och varje gång han sätter sig bredvid en tjej flyttar hon sin inom två minuter.. jävla störd snubbe!

    SvaraRadera
  2. hahaha SJUKT skojsigt !!! fett me bästa huset på lääääänge kan jag säga :)

    SvaraRadera
  3. gott hus! bästa hus? nja! /tomten

    SvaraRadera
  4. Ja de där femåringarna, de saknar ju helt hämmningar. Jag kommer själv ihåg ett par veckor då jag jobbade på dagis, varför kunde inte tjejer 4-5ggr äldre bete sig så emot mig?

    SvaraRadera