söndag 3 maj 2009

Oh la la jag vill ha en till!

68. Freaking 68 stycken klänningar hänger i min garderob. Man kan dra många slutsatser från detta;

1) Jag mår ju inte bra
2) Jag är smått beroende
3) Man behöver alltid en ny klänning
4) Jag kan aldrig bo ihop med någon för jag behöver alla garderober själv
5) Eftersom det är de som hänger i garderoben kan jag mycket väl ha 2-3 st någonstans i lägenheten
6) Jag är en mycket ordningsam person eftersom de hänger i ett färg- och partysystem


Jag ska gå på stan med Catten snart.. Har sett en söt klänning.. Kanske om man skulle..

3 kommentarer:

  1. Jag behöver också alltid en ny klänning :P

    Sv: Så sant! =)

    SvaraRadera
  2. Du behöver bli bonnfru så att du har lador att hänga klänningar i.

    SvaraRadera
  3. Kräver ett foto på denna klänningssammling!

    SvaraRadera