söndag 24 maj 2009

Insane in the membrane!

Min lillebror har lärt mig ett nytt underbart trick som gör att jag aldrig mer kommer behöva betala på krogen! Vi var på Jenses Bofhus i helgen och pappa frågade min lillebror om han ville ta notan. Var på han kollar upp med ett gulligt förvirrat uttryck och sa:
-"Vaddå notan?"

Toksmart! Pappa trodde att jag skulle kunna kommer undan med det nu när jag är blond också!


Jag har även åkt Grönans Insane nu! Den var väldigt rolig dock liiite för kort. Två varv hade varit toppen! Att några människor på Grönan trodde att min far var min pojkvän var dock mindre roligt.

3 kommentarer:

  1. Jo, det lila vansinnet. Jag som jobbar där fick välja mellan frivilligt eller motvilligt.
    Den var inte så farlig som jag trodde, men jag var ganska nöjd med ett varv.
    Jetline däremot kan man åka hur många varv som hellst.

    SvaraRadera
  2. Jo, men jobbar man på mekaniska avdelningen och har hört om testdockan som föll ur så är det inte lika upphetsande längre.
    Dessutom är Insane inte inkörd ännu, så fram till för några dagar sedan hade man stora problem med att attraktionen fastnade.

    SvaraRadera
  3. För övrigt vet man aldrig vad som kommer att hända, det är det som är så speciellt med Insane, det finns så många olika parametrar att varje åk blir unikt.

    SvaraRadera