tisdag 5 maj 2009

I want candy!

Idag hade vi godisregn på Sektionsmötet! Tänk vad man får ta till knep för att få folk engagerade i sektionen! Inte kom det särskilt mycket människor för det ändå.. Men det var bara bra för mig, mer godis liksom. Mia var en utmärkt godisutdelare, fast det fanns misstankar om att hon bara ville träffa folk i huvudet. Eller på fötterna.

Mer godisregn till folket iaf! Varför slutade man med sånt? Och fiskedamm! Nästa gång jag fyller år ska jag ha fiskedamm!

Dagens minus till Snake som tycker att killar ska stoppa kaktusar i mitt öra. Buu till sånt!

2 kommentarer:

  1. Men det var ju annars en uppiggande tanke………

    SvaraRadera
  2. När #C skulle fylla 21 togs det ett beslut på Maskinsektionen att detta vore orimligt, således beslutades det att hon snarara fyllde 12.
    Sagt och gjort fixade jag en fördelsedagstårta med 12 ljus, en Heliumballong i strl. XL som medförde att hon såg ut att vara 12 år gammal, och så hade vi överaskningsfest på 3-fikat på Brazilia.
    Hennes 9 år äldre pojkvän tycke nog att vi drog det lite väl långt då han såg ut att vara äldre än 30 som han hade fyllt någon månad tidigare.

    SvaraRadera