onsdag 14 januari 2009

Tjuvlyssnat av Fia

Konversation på 4:an

Fjortis 1: Asså, jag var värsta grejjen i mobilen som räknar ut hur mycket jag pratat och smsat!
Fjortis 2: Meh, det har ju jag med!
Fjortis 1: Jag har typ skickat typ 57 SMS! Asså, jag smsar väldigt mycket för jag orkar typ inte ringa
Fjortis 2: Oj!
Babbel om vem som smsat mest och hur mycket som ringts
Fjortis 1: Men vad är utgående samtal?
Fjortis 2: Typ kanske dom inte som svarat? Eller de som ringt till en?
Fjortis 1: Eller kanske de samtal som man själv ringt?
Fjortis 2: Meeeh, åååh! Dummer!

Sen var jag tyvärr tvungen att gå längre bak i bussen. Detta är btw Sveriges framtid.

3 kommentarer:

  1. skrev du vad du tänkte nu igen fia?

    SvaraRadera
  2. heheheh....

    det brukar ju ordna till sig, men börjar ju tvivla ibland (=

    SvaraRadera
  3. http://www.youtube.com/watch?v=r5SXsAJormU
    Fjortis
    Din åsikt är både värdelös och dum
    du är finnig hormonell och inte smart
    jag vill slå dig så du lär dig gramatik
    jag tycker att du är en liten skit
    du är bara en fjortis
    du är bara dum dum dum dum dum dum dum
    du använder uttryck som kjamiz puzz och kel
    du är bara en fjortis
    du är bara dum dum dum dum dum dum dum
    och kan inte lära dig själv gramatik.

    SvaraRadera