lördag 17 januari 2009

My nemesis - Mr Bean sprout

Jag sitter hemma på en fredag. Men som sagt har min dijonsenap mer uteliv än mig, men tji på den för nu är den slängd och finns ej mer. Vi har gjort saker varje dag senaste tiden så det känns lite konstigt att inte göra något.

I onsdags var vi på Lasertown, det var galet skoj. Vi körde 4 lag så vart man än sprang så mötte man fienden, värst var såklart smurf-laget. Jag lyckades ändå bland alla f.d. lumpen-killar och manliga smurfar komma 3a! Jag är mycket nöjd, om man bara räknar KTH-Haninge så kom jag 1a! Den sen kom 1a egentligen var tyvärr Böngrodden. Curse him! Fast en sån där Teknis-nörd, klart han har övat mycket på Lasergames ;)


1 dagar till Ski-week!

2 kommentarer:

  1. Jag som f.d lumpen-kille anser att lasergames favoriserar CS-nördarna. Det är liksom för trångt där inne, och utrustningen är för lätt och plastig. Kom igen när banan är ett par hektar, vapnet väger 5kg och är en meter långt, magasinen väger ett halvt kilo styck och rymmer 30 skott. Plus att man har hjälm och splitterväst a' 10-15 kg till.
    Samt att man dör på första skottet.

    SvaraRadera
  2. Att spöa Haninge: Lättare än vanligt, precis som vanligt.

    Om jag någonsin hade varit n0llan hade jag förmodligen inlett min rigorösa Lasergame-träning redan under motAgningen.

    SvaraRadera