lördag 17 januari 2009

The days of our lives

Hittade ett gammalt skrivhäfte från när jag gick i 7an. Tydligen skulle vi skriva signalementen över oss själva. Här är mitt, det stämmer fortfarande rätt bra. Inte samma hårfärg dock.


Jag har blonderat hår som går ner till axlarna och bruna ögon. Jag är bra på att lata mig, äta godis, rita och ha roligt. Jag är inge vidare på att räkna matte, äta tofu, vänta eller stressa.


Miss Squirrle and her friend the shark


---
Hittade även den skrämmande berättelsen Ninnies liv. Why Oh why läste vi den högt inför klassen? Men jag diggar alla alias, Agaton, Frappe och Nina. Vilka kan det vara?

3 kommentarer:

  1. Intressant att ingen på KTH är bra på att räkna matte...

    SvaraRadera
  2. The days of our lives... Serien som gick på TV innan elektriciteten var uppfunnen.

    Serien vars pilot sågs av encelliga organismer djupt nere i havet, långt innan det fanns liv på land.

    SvaraRadera
  3. Älskade fia..för att vi är underbara!!
    men jag måste säga att jag skämms också rätt mycket så här i efterhand...

    SvaraRadera