lördag 28 juni 2008

Ulrik?

Var på Trädgårn igår med massa underbara människor. Hade en väldigt suspekt upplevelse inne på toaletten dock, Trädgårn har unisex toaletter och inne på urinoaren var dörren öppen. Jag och Kajsa beskådade en man som stod där inne och gav efter för naturen och sa lite tyst(?) att de borde stänga dörren. När denna man var klar tvättade han händera [one can only hope] och började sedan ragga på mig!!! En strålande taktik måste jag faktiskt säga, men av någon anledning funkade det icke. Suspekt nog.

5 kommentarer:

  1. Tack Sofia! Nu kan jag stryka bort en raggnings teknik ur min nya bok "Raggning for dummies". Har du några fler dåliga tips som kan hamn i min bok "Raggning, så ska du INTE göra"

    SvaraRadera
  2. Haha.. Du ska bara veta! Jag kan massa tips! Säg aldrig "jag tjärnar mer pengar än jag kan göra av mig", "din väska är snyggare än din kompis.." hmm.. sen finns det massa mer saker som killar tabbar sig med...

    SvaraRadera
  3. Jasså var det inne på toaletten det hände...?

    SvaraRadera
  4. Jag sympatiserar med den kissnödiga mannen. Att ge vika för naturen är att födas på nytt, man känner sig förlöst och redo för världens alla (första bästa) utmaningar.

    SvaraRadera