söndag 1 juni 2008

Mupp mupp mupp

Idag var jag inställd på att muppa hemma, men vädret var oslagbart vilket leder till ångest för att man är inomhus. Lyssnade dessutom på Takida och hade på mig en klänning som förde tankarna till glada dagar, vilket också var lite muppdeppigt. Gatufesten i Sundsvall med Stumpen är kärlek!

IMG_0130 (Medium)

Picnic var planerad med lite kth-vänner så jag fick väl skärpa mig och orka mig ut i stora världen och det var nog tur det, hade en trevlig dag. Fast allt är väl relativt.

Is this all of me
Is there nothing more of me than this
I would rather be
One of the faces that you'll miss, no
Do you care, well I don't know, no
I'm struggling not to let go

1 kommentar:

  1. älskade klumpen!
    gatufesten och oss...det är fan kärlek! och ja du får min löööve look och min stump när du vill! <3

    SvaraRadera