onsdag 4 juni 2008

Psyko-grannen

Alla har en, en psykopat-granne med ytterst suspekta saker för sig oftast vid fel tidpunkt. Just nu är klockan 23.24 och min granne känner lite för att hammra, en gång i tiden hade han en flickvän som han brukade skrika och bråka med, men hon har väl också lessnat på hans eviga bankande. För jag hörde aldrig att han bankade på henne, bara väggarna.

Små kuriosa är att min granne bygger en båtmotor, inomhus! Som han en gång har startat, det var en spännande dag. Dessutom har min granne [som har toalette precis ovan mig] synkade toalettbesök med mig. Jag undrar vems kissblåsa som har underordnats den andra...

2 kommentarer:

  1. Toalette? Är det någon form av öfverklass-WC?

    SvaraRadera
  2. Vad fan, är han inte klar med den där båtmotorn än? Han har ju hållt på med den hur länge som helst..

    SvaraRadera