söndag 8 juni 2008

Helgen

Så om vi fokuserar på det fina, vilket man alltid borde göra, så har jag haft en rätt bra helg. Varit i Sundvall och firat en kusins 25-årsdag, det var väldigt trevligt att träffa alla kusiner och gå ut i Sundsvall. Måste ju faktiskt säga att Sundsvall är sämst på uteliv, vi gick till Stadshuset där de hade "rap och reaggekväll". Tompa konstaterade snabbt att 99% där inne var nollor, härligt att han ärvt den Tjernbergska drygheten. När han sen försökte få mig att armbåga folk i ansiktet för att starta bråk kände jag att vi kanske var un petit släkt.

På lördagen gick jag till Sundsvalls kårlokal, en jäkla labyrint! Det skulle få plats typ 10 Björns där inne.

DSC00150
Jannes nya raggarbil, en Pontiac Lemans, som jag fick köra! Ingen servo alls, det var riktigt bra armträning. Det var något raggarbil-jippo också, man åkte runt mellan två rondeller, så roar man sig i Sundsvall.

1 kommentar: