söndag 26 april 2009

Köttbullebilen kom!

Road tripen var helt underbar! Köttbullebilen och Potteplantebilen (på hemvägen Monsterpenisbilen) höll kontakten med walkie-talkies vilken skapade roliga felhörningar så som "Thailänsk mat med choklad".

På fredagen var vi helt döda men orkade oss ut ändå, vilket var tur för The Dancing Dingo var ett grymt ställe! Roligt att se skillnaderna med att gå ut i Stockholm och Göteborg. Situationer som skulle slutat med slagsmål i Sthlm slutade med kramar i Gbg. Sen att vissa människor var ytterst muppiga och vägrade inse att de inte skulle få hångla med nån i vårt gäng är en annan sak...

Liseberg var helt underbart! Stekande sol och inte ett moln på himlen, naturligtvis fick vi alla solsting men orkade ändå åka på från 12-21! Jag och Mia åkte alla grejjer och jag och Malin åkte Kaninresan två gånger! Enda gången jag trodde jag skulle dö var en hemsk gung-o-moj där man bara satt fast i midjan och sedan blev vänd upp och ner.
Mer karuseller till folket!


Ångestkarusellen (som faktiskt var riktigt kul)

1 kommentar:

  1. Japp, men jag är inte riktigt säker på vad jag tycker om vansinnsbygget utanför verkstaden på Grönalund.

    SvaraRadera