onsdag 29 april 2009

Bokmal

Igår kom äntligen mina böcker! Happy happy joy joy! Och jag råkade få en bok som jag inte beställt, tackar adlibris säger jag! Gratis är gott som är lite av studenternas motto. Gratisboken stod ut lite bland de andra måste jag säga.. Kan du lista ut vilken det är?

Louisa Alcott - Little Women
Almqvist - Det går an
Bronte - Agnes Grey
Bronte - Tenant of Wildfell hall
D.H Lawrence - Lady Chatterleys älskare
Jeff Lindsay - Dexter, dunkla drömmar
Shakespeare - Romeo and Juliet
Anton Tjechov - Tre systrar och Körsbärsträdgården
E Wharton - Age of Innocence
Oscar Wilde - Comp. works

Har redan läst ut en bok också. Detta kommer icke gynna mina tentor.. Och ja, jag har redan läst fyra stycken av dom där böckerna! Läsa om är bra!

2 kommentarer:

  1. Gratis är bäst! Hmm,, vilken kan det vara? Romeoa och Julia? Nej, jag vet inte. Vilken?

    Sv: Men eller hur! Huggormar är livsfarliga!

    SvaraRadera
  2. Aha, jag är väl inte så insatt. Kände knappt igen titeln på någon bok. Men gratis är bra, som sagt.

    SvaraRadera