måndag 13 april 2009

Just another manic monday

Tråkig måndag kväll. Vad ska man göra när man tränat, lagat god mat och ätit denna mat? Tv och dator känns oundvikligt när man är så här seg. Inget bra på tv. Stor chock. Kanske titta på en film? Något nytt! Fast jag orkar inte starta om datorn. Det blir Twilight då. Jag behöver hjälp!

Hur kan man gilla en film man tycker är rätt dålig? Hur kan man vara beroende av böcker som är så avvikande från det man egentligen gillar?

Det ligger i min natur att vara beroende helt enkelt. Tur att jag inte röker

1 kommentar:

  1. Jag känner igen det, fast jag är mer extrem. Jag följer en strikt rutin, den anpassas av omgivningen, men blir jag av någon anledning kvar hemma exempelvis när jag är ledig, så kommer jag att göra likadant varje dag, time för timme. (Var skitbra när jag jobbade som tidningsbud, förutom de dagar någon i mitt distrikt hade semester)

    SvaraRadera