måndag 27 oktober 2008

Tidsfördriv

Förnamn = Mellan namn
Efternamn = Närmaste granne
Hemstad= senaste bussbesöket
Ålder = mammas ålder
Yrke = pappas yrke
Intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som du klänningar
Hårfärg = tröjans färg
Ögonfärg = byxornas färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Idol = den du senast lyssande på
Hemlig crush = den du senaste pratade med idag (IRL)

Mitt namn är Katarina Madelene Psychogranne och jag är bor på Västerbroplan. Jag är 43 år och jobbar som arbetsledare på ett måleri, på fritiden gillar jag att tentaplugga inför värdelösa kurser så som Moa och att äta senap direkt ur burken. Jag har ca 55 barn, men jag använder ju inte alla egentligen. Mitt hår har en vacker nyans av klarblå med gula slingor, mina ögon har ingen färg alls vilket kan te sig lite konstigt men vad ska man göra? Oftast lyssnar jag på techno och min stora idol är XTC och i hemlighet är jag kär i Mia som går på KTH med mig.

Jag kunde ju helt klart ha ett värre liv.

2 kommentarer:

  1. Hej Katarina! Jag läste din kontaktannons och blev intresserad... Jag heter Elisabet Jobbigt Par Som Pratar Högt Inne På Toa och bor mitt på Odenplan. Jag är 57 år gammal och jobbar som personlig utvecklare. Jag tycker om att utsätta mig själv för livsfara och att peta folk i röven. Jag har ett gäng ungar, vet inte exakt hur många, men hey, de springer ju omkring och gömmer sig hela tiden så vad kan man göra... ;) Jag har grönt hår, och färglösa ögon precis som du! Jag älskar att stuffa runt till speed metal, och min idol är killen som sjöng falskt i singing bee och vann ikväll. Jag är hopplöst förälskad i kassören på Ica, men jag är beredd att lämna honom när som helst för dig Katarina!

    SvaraRadera
  2. Jag lämnar genast Mia för dig Elisabet! Jag tror nog vi kan vara gjorda för varandra! <3

    SvaraRadera