söndag 26 oktober 2008

Helgen

Fredag, UV-pub på Björns:

Alla bilder från fredagen var totalt katastrofala, denna bild är från förra året då min Squankie-Emma och fjortisen kom på besök. Massa skoj den gången, det var massa skoj i fredags!

"Om du gick framför mig nu Fia skulle jag se tre stycken murror!"
-Malin och jag på väg till Björns, jag bytte kjol så fort jag kom dit iaf. Jag tänker aldrig mer lyssna på Ricards råd vilken kjol man ska välja.

På vägen hem från UV-puben började en tjej prata med mig på busshållplatsen på grund av min fina ansiktsmålning. Kändes trevligt osvenskt iaf, illa bara att man måste krigsmåla sig för att kunna prata med främlingar.


Lördag, Tentapub på Valhallavägen:

Här är Viktor och Elin på stenen. Eller Sten och Elin på viktorn. Viktor var i alla fall stenhård. Eller så var Sten fylld med stenhål. Hmm. Detta var någongång efter Kemi puben i alla fall. Man kan skymta en rosa ovve på bilden och om nån tänker säga "Nej den är ceris" så säger jag bara "Den kanske är ceris men den är fortfarande gay"

2 kommentarer:

  1. de är ju vackert=)!

    SvaraRadera
  2. *Maskin jublar* Helt rätt att mobba Data på det viset, man kan nästan tro att du hör hemma på Campus-Vallhallavägen.

    SvaraRadera