onsdag 22 oktober 2008

Pärron?

Boxer-päron från mitt sommarjobb. Pärron?

Pratades en del om päron i Eplex idag. Kommer inte ihåg vad sensmoralen var men jag tror att slutsatsen var att man kan se att det är ett päron även om det är upp och ned. Eller så har jag totalt hittat på detta under min Miljö- och Arbetsvetenskap-flum-plugg-massage-dag. Kanske inte ska uteslutas.


---
Idag på styrelsemötet fick vi höra att en boende har lyckats trycka ner en gardinstång + gardiner (fortfarande på!) i sopnedkastet. Är det någon som betvivlar att jag har psykopat grannar?? Är det Anton som varit där måtro? Eller kanske Martin.. =D

3 kommentarer:

  1. Hahahaha...
    Du verkar ju ha toppengrannar !

    SvaraRadera
  2. Tvärr, jag är allergisk mot stenfrukter så jag kör på Apelsiner istället.
    (http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.6516899)
    Men det är väl inga konstigheter att få ned ett par gardiner och en gardinstång i ett sopnedkast? Man böjjer bara stången lite så går den in.

    SvaraRadera
  3. jo, jag är dyslektiker, så jag kan tydligen inte stava till *Tyverr*

    SvaraRadera