tisdag 21 oktober 2008

Stolta lärare

Idag på väg hem från mini-festen hos Martin träffade jag på min gamla datalärare och min gamla hemkunskapslärare.

DL: Vad gör du nu för tiden då?
S: Jag går på KTH
HK: Åhh! Vad roligt!
DL: Jag är iaf jäkligt glad över att se en sak...
S: Ehh.. Jasså? Vaddå?
DL: Att du inte har en jäkla ovve!!
S: Meh! Jag har en ovve!
HK: MOAHAHAHAHHAA
DL: Noooooo! Hemskt!

Vad är detta för stil? Hat mot ovvar? Ytterst upprörande. Roligt att träffa på två lärare som jag verkligen gillade dock, briljerade i deras ämnen till och med! Känns bra att jag kan göra Ulrik stolt med mina klädval i livet också.

Grattis Havve på 100/4-dagen!!

3 kommentarer:

  1. ulrik och eva? var träffade du dem? hahahaha vad roligt. ulrik liksom. han stötte väl på charlotte? eller var fick jag det ifrån? och eva, jag ser henne ibland. virpi och kirpi haha. minns du när david göm,de smörpaketet i en kökslåda?

    SvaraRadera
  2. Vad är en ovve när man kan glida runt i frack?

    SvaraRadera