torsdag 24 juli 2008

Fjortislista

Hittade denna Fjortislista på Malins sida, eftersom jag har så otroligt mycket att göra just nu så kände jag att detta var passande aktivitet för min väldigt sega hjärna.

♥Nämn någon som gjorde dig glad igår: Denis Leary
♥Vad gjorde du kl 8 i morse? Sov som en liten gris
♥Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Kollade min Facebook
♥Det sista du sa högt? Sjungandes: We'll all stay skinny 'cause we just won't eat
♥Vad har du druckit idag? Inget
♥Vad var det senaste du åt? Digestivekex runt 01:00
♥Vad var det senaste du köpte? Ananas!
♥Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit, med massa foton!
♥Vad är det för väder hos dig just nu? strålande sol som framkallar lätt ångest för att jag sitter inne, ska ut. Snart.
♥Godaste glass-smaken? pistach
♥Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja
♥Sover du tungt? jag kan somna vart som helst.
♥Drömmer du mycket? Mycket. Mycket suspekt.
♥Mardrömmar? .. är jobbiga
♥Vilket ämne är roligast i skolan? BILD! utan vissa knappa lärare
♥Trivs du med ditt jobb? Helt okej
♥Favoritklädsel? Klänning! Otippat?
♥Favoritlåt just nu? Lillasyster - Hårdrock
♥Vad ser du om du tittar åt höger? Min soffrygg och en vägg
♥Vad gör dig glad just nu? Sommar, sol och semester
♥Vad ska du göra härnäst? Gå på promenad, köpa bikarbonat, baka filmjölksbröd.
♥Höger- eller vänsterhänt: Höger
♥Humör just nu: seg
♥Favoritgodis: nougat och lakris
♥klädsel just nu: blommig tunika, som Malin :P
♥Musik just nu: Nickelback - Rockstar
♥Sommarplaner 2008: kryssning med tjejor, gävle, osqvik, mottagning
♥Hur många kuddar sover du med: 5
♥Spelar du nåt instrument: Näsflöjt
♥Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
♥Vilka är viktigast för dig: Nära och kära. Dah
♥Bio eller promenad: promenad
♥Är du kittlig: ska man väl inte erkänna?
♥Snarkar du: ytterst gulligt och charmigt!
♥Stjärntecken: fisk
♥Äckligaste insekten: getingar
♥Vad vill du jobba som? Byggnadsingenjör
♥Stökigt eller välstädat? Välstädat, vill man väl iaf?
♥Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Vill vill vill
♥Anser du att du är stark? jag är starkast
♥Vad gör du om du får hicka? dricker vatten upponer
♥Vad längtar du mest efter just nu? Kaffe

Nej nu ska jag göra något vettigt. Filmjölksbröd!

2 kommentarer: