tisdag 8 juli 2008

Blåmärken eller blämärken?

Jag och Ninnie åkte karusell som alltid under Gatufesten, detta ledde till att jag fick en melonböld till blåmärke på min rygg. Detta upptäckts dan efter när vi låg i sängen och bakisåt lite kinapuffar och pratade nonsens. När vi väl har orkat oss upp utspelar sig följande konversation:

N: Jag har ett stört märke här på min bröstkorg!
S: Oj, hur lyckas man får ett blåmärke där? Trycker på det mystifika märket
N: AJE! Akta! Oj. vänta. Det är ju bara choklad!
Sofia skrattar.

fianinnie
Där ser man min nya söta scarf! Den luktar visseligen tjära, men det är bara så att alla ska bli kära i mig.

2 kommentarer:

  1. jag gillar verkligen din scarf. var är den från? dock tycker jag ditt skämt är hemskt kth-igt. men sött.

    SvaraRadera
  2. DET KUNDE VARIT ETT BLÅMÄRKE!!! :((

    SvaraRadera