söndag 6 juli 2008

Har du ett paraply i fickan eller... ?

Är hemma från årets gatufest nu. Hade väldigt mycket trevligt med Ninnie som jag alltid har och jag kommer hem med en ny kärlek. Lillasyster. Fifan vad dom var bra live! Nästa år är det bäst att de får spela på en större scen. När de körde Umbrella tog de upp scen-kåta Danny och "snygg-erik" till följd av massa buningar, men de lyckades genomföra låten riktigt bra ändå.





Snälla ge mig, mera hårdrock
låt mig känna, att det hamrar
låt mig veta, låt mig höra åh,
att du finns här, och att du stannar

5 kommentarer:

  1. Wooooooah! Lillasyster är riktigt bra, dock har jag bara hört deras version på Lillasyster :)

    SvaraRadera
  2. Okej.. jag erkänner.. jag har druckit ett eller två eller tre glas rosé.. Upprepar min tidigare kommentar med vissa ändringar:
    Wooooooah! Lillasyster är riktigt bra, dock har jag bara hört deras version av Umbrella!

    SvaraRadera
  3. snygg-erik underbart smeknamn

    SvaraRadera
  4. Han kallas snygg-erik! Inte direkt mitt val.. Äckliga idol-människor är inte direkt min bag of chips..

    SvaraRadera