onsdag 16 juli 2008

Dagens fråga

Idag när jag gick till jobbet gick jag förbi en parkbänk som var befolkad av två män i övre medelåldern som bara kan beskrivas som a-lagare. När jag går förbi hör jag konversationen:
A-lagare 1: Här kommer ett par riktiga styrben gåendes.. höhöh.
A-lagare 2: Höhöh.. Trevligt. Höhöh.

Jag går vidare utan att veta riktigt vad jag ska känna. Har jag blivit förolämpad? Var det en väldigt suspekt komplimang? Vad är styrben? Jag kan helt ärligt säga att jag aldrig rattat en bil med benen, speciellt inte när jag går, utan bil.

4 kommentarer:

  1. Grattis, styrben är naaajs..;)

    SvaraRadera
  2. Läskigt med Hammabyare som använder konstiga ord. Det borde förbjudas

    SvaraRadera
  3. Hjulben och Gråben har man ju hört talas om. Kanske har det något med denna fantastiskt snabba lilla rickare att göra?

    Honom gillar jag.
    *Meep meep*

    SvaraRadera
  4. Hjulben skulle jag kunna vara.. men inte hjulbent.. det är inte lika charmigt..

    SvaraRadera