tisdag 15 april 2008

Oh me so tired!

Det är ytterst spännande att tentaplugga när man är helt utmattad.. Idag blev jag jämförd med en trasig MP3-spelare som bara kan 4 låtar. Först var det bara 1 låt men jag lyckades argumentera mig till 3 till.

Vi lyckades i alla fall räkna ut sannolikheten att alla världens problem/frågor/bekymmer kan lösas med 4 enkla fraser:

  1. Fjomp [Förklarar allt i livet]
  2. Optimera
  3. It's complicated
  4. Oh me so horny!

Bubblare:

  1. Sätt in ett minus så det passar med facit
  2. Vinkla pennan lite [Tillärat älskade Malin som lämnat mig för Åre]
  3. Dra ett aprilskämt om det så blir det verklighet! [Haha. På riktigt!]

Cred till Micke som tvingade mig att blogga när jag bara ville sova..

2 kommentarer:

  1. Jaha! Får Micke vara med i din blogg men inte jag?! Va va va va!?
    Du är så jävla roooosa...

    SvaraRadera