måndag 28 april 2008

49 st..

Jag råkade köpa en till klänning.. Oops. Så nu är jag bara en från 50! Yay! Den var galet söt! Röd med vita prickar och 50-talsaktig, om den bara hade varit gul hade jag kunna blivit Havves 50-talsfru. Haha.

klanning



Idag skulle jag dra en dålig ordvits för Malin och Jonatan när vi satt och pluggade. Jag lyckas dra halva och sen bryter jag ihop av ett skrattanfall. Först skrattar jag åt mitt skämt, sen åt att jag skrattar åt mitt skämt, sen att jag skrattar åt att jag skrattar åt ett sånt lågt skämt. osv. Det var en ond cirkel och ett tecken på att det är dags att lägga ner plugget.

"Alla vet att han är vänsterback..."

6 kommentarer:

  1. nej! han är beckenbauer!! :D

    SvaraRadera
  2. Ordvitsar är farliga saker.

    SvaraRadera
  3. h: du kan va beckenbauer!

    Micke: Joo, jag vet! Jag var dödligt rolig idag.

    SvaraRadera
  4. Jag visste att det var den klänningen du pratade om!!! Såg den på en annan blogg och det skreeeek Sofia om den. Fin, faktiskt :)

    SvaraRadera
  5. Den hade passat ypperligt till spexivalsslutfesten som hade rockabilly-tema.

    SvaraRadera