onsdag 9 april 2008

En helt vanlig onsdag..

Dagen började typ bra. Försov mig och kom sent till vår superseriösa pluggdag. Men jag var inte den enda som försov mig så..
Sen hade vi taco-mys-middag hemma hos Maria för att fira hennes sommarjobb och efter detta skulle vi plugga fältmätning. Men efter taco följer ofta matkoma. Detta koma förvärrades av att ingen av oss hade boken vi behöver. Så vi gjorde det enda rätta o snackade massa strunt i en tjejhög. Flätade till och med Malins hår! [Kan man bli tjejigare?!?]


Dagens "Ju mer man lär sig desto dummare blir man":
Ricard frågar vart i formelsamlingen man hittar en viss tabell. Varpå jag svarar "vänd på formelsamling" [eller sa jag till o med sidan?] och fortsätter räkna. Ricard sitter kvar som ett frågetecken och undrar hur detta hjälpte. Då tittar jag o Malin upp och ser att han sitter med formelsamlingen uppochner.
Väldigt gulligt! Behöver jag säga att vi hade väldigt roligt åt detta?

Dagens kör:
"För att ni är dåliga!"
-Jag och Maria totalt unisont när Havve frågar varför killar inte kan ha telepatiska förmågor..

1 kommentar:

  1. Som om formlerna skulle vara mer logiska om man vänder uppochned på dem! Bah!

    SvaraRadera