måndag 7 april 2008

Första inlägget

Ni vet JD i Scrubs [Ha! Scrubs björjade helt abrupt på 6an nu], han har alltid sina inre monologer. Sånna som alla har, eller jag har det i alla fall och jag är väl som alla andra? Ja. Vi säger så. Men poäng som jag vill komma till på ett väldigt virrigt men ändå logiskt sätt är att denna blogg lite kommer vara min inre monlog, fast rätt cencurerad då, för allas skull...

---
Blogg. Det känns så suspekt. Trodde inte riktigt att jag skulle bli en sån som bloggar. Men nu sitter jag här, 23.04 och borde verkligen plugga statestik eller kolla på kylskåp eller fixa min CV eller något helt annat men en blogg känns ju bra! Då kör vi!


Ajusste, bloggen kommer se lite suspekt ut tills jag har tid att göra den alldelens alldelens underbar!

3 kommentarer:

  1. Wooooooah!!!! Fia har en blogg! Hur gick det här till?! När hade du tänkt säga det förresten...?

    SvaraRadera
  2. Men om de är en inre monolog så får den ABSOLUT inte vara cencurerad, annars är det ju ingen inre monolog :P

    Så ut med alla ord =)

    SvaraRadera
  3. Jag trodde inte heller att jag skulle börja blogga, men nu ett år senare sitter man med 50 läsare om dagen, till sina dagliga inlägg som för det mesta är ganska meningslösa.
    (jag blev beskylld för att kommentarsbomba, så då var jag ju tvungen att göra skäl för anklagelsen)
    Svar:
    Jo Homonymer är ord som betyder olika saker men låter lika, som jul och hjul.
    Det må förvisso vara så att man inte hittar lejonsvansar på varken Kråkan eller skrivbord, men svaret jag sökte som Sam Loyd hittade på till Carrolls olösliga gåta är att Poe skrev på båda.

    SvaraRadera