söndag 8 februari 2009

Low (dirty) Flo-rida

WHAT WOULD BEST DESCRIBE YOUR PERSONALITY?
En söt liten flicka - Lars Winnerbäck
[HAHAHA! Vad är oddsen??]

HOW DO YOU FEEL TODAY?
Girls girls girls - Richard Cheese
[Så lesbisk alltså?]

WHAT IS YOUR LIFE'S PURPOSE?
En perfekt värld - Thåström
[Rrr, som om den finns]

WHAT IS YOUR MOTTO?
Promiscuous Girl - Nelly Furtado ft. Timberland
[Min winamp hånar mig]

WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?
Pappa - Ola Magnell
[Hoppas jag verkligen inte!]

WHAT DO YOU THINK ABOUT VERY OFTEN?
Är det så här när man är kär? - Heman Hunters
[Sant]

WHAT IS 2+2?
Gunilla - Björn Rosenström
[Huh? Det är BARA ologiskt]

WHAT IS YOUR LIFE STORY?
Idiot - Lars Winnerbäck
[Nu är jag helt säker på att min Winamp hatar mig]

WHAT DO YOU WANT TO BE WHEN YOU GROW UP?
Gerbil - Stephen Lynch
[I most certainly do not!!!]

WHAT DO YOUR PARENTS THINK OF YOU?
Le petit communiste - Doktor Kosmos
[Far brukar ju kalla mig rödstrumpa]

WHAT WILL THEY PLAY AT YOUR FUNERAL?
Put that pussy on me - Spank Rock
[Do it and die! Jag kommer blir ett bittert spöke!]

WHAT IS YOUR HOBBY/INTEREST?
Röda Läppar - Lars Winnerbäck
[Intressant hobby..]

WHAT DO YOU THINK OF YOUR FRIENDS?
Wonderwall - Ryan Adams
[Naawh, Catten]

WHAT'S THE WORST THING THAT COULD HAPPEN?
Oregano - Björn Rosenström
[Värre saker har hänt..]

HOW WILL YOU DIE?
Love Hurts - Nazareth
[Jag väljer att tolka detta illa]

WHAT IS THE ONE THING YOU REGRET?
Pose - Justin Timberlake
[Finns en del fotoposer jag ångrar...]

WHAT MAKES YOU LAUGH?
Coconut - Harry Nilsson
[Jag är lättroad]

WHAT MAKES YOU CRY?
Tush - ZZ top
[Yeah but no]

WILL YOU EVER GET MARRIED?
Creep - Richard Cheese
[Typiskt dåligt tror jag]

WHAT SCARES YOU THE MOST?
Falling in love [is hard on the knees]
[Faktiskt! Men det är nog snarare motsatsen som skrämmer mig]

DOES ANYONE LIKE YOU?
Trivs bra i sängen - Lasse Lindh
[Zomg!]

IF YOU COULD GO BACK IN TIME, WHAT WOULD YOU CHANGE?
Supermario Theme
[Det kan man ju inte ändra!]

WHAT WILL YOU POST THIS AS?
Low (dirty) Flo-rida
[And then? Jag är fortfarande uttråkad!]

Wanna play?

1. Put your iTunes/ipod/mp3 player/winamp/windows media player/whatever on shuffle.
2. For each question, press the next button to get your answer.

4 kommentarer:

  1. Jag får återkomma när jag har låtar på min dator igen skule jag försöka nu skulle jag svara "Nei så tjukk du ha blitt" på alla frågor, då det skrämmande nog är den enda låt jag har på den här datorn.

    SvaraRadera
  2. hahah min blev guld.

    HOW DO YOU FEEL TODAY?
    Gardenian - Doom And Gloom

    WHAT IS YOUR LIFE’S PURPOSE?
    Kalmah - Defeat

    WHAT IS YOUR LIFE STORY?
    Hammerfall - Breaking the Law

    :D

    -M

    SvaraRadera
  3. Brukar inte ha sånnt här i min egen blogg, så jag kladdar i din :-) Plockar låtarna ur telefonen i brist på låtar på datorn.

    WHAT WOULD BEST DESCRIBE YOUR PERSONALITY?
    Du gör mig Galen - Kennys
    [Att jag går på andras nerver har jag fått höra ett par gånger]

    HOW DO YOU FEEL TODAY?
    E det det här du kallar kärlek - Monica Törnell & Lasse Holm
    [Ganska vanlig känsla såhär års, men till skillnad från sången vilöl jag vara med.]

    WHAT IS YOUR LIFE'S PURPOSE?
    Efter plugget - Eric Craft & AK
    [Svarar kanske inte riktigt på frågan]

    WHAT IS YOUR MOTTO?
    Slaying the dreamer - Nighwish
    [Vet inte hur jag ska tolka det]

    WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?
    Pessimisten - Iggesundsgänget
    [Ja jag har väl givit dem skäl till det]

    WHAT DO YOU THINK ABOUT VERY OFTEN?
    I Beleve - Manowar
    [Låter inte sannolikt]

    WHAT IS 2+2?
    När vi två blir en - VA Replay Dance Mainia
    [Det är iof. sannt att jag är dålig på att räkna]

    WHAT IS YOUR LIFE STORY?
    Boulevard of broken dreams - Greenday
    [det låter nästan lite tillrättalagt]

    WHAT DO YOU WANT TO BE WHEN YOU GROW UP?
    Starke Arvid - Ola frukt och flingor
    [nja...]

    WHAT DO YOUR PARENTS THINK OF YOU?
    The Kinslayer - Nightwish
    [tropr de att jag är våldsam, jag som är så snäll]

    WHAT WILL THEY PLAY AT YOUR FUNERAL?
    Lilla björn och Lilla tiger - Charta77
    [För min del kan de väl få göra det, men det känns inte sannolikt]

    WHAT IS YOUR HOBBY/INTEREST?
    Leksaksbilen - Clas Edmark
    [Jag vill nog påstå att jag har vuxit ifrån den]

    WHAT DO YOU THINK OF YOUR FRIENDS?
    Matlab - Chalmersgyckel
    [förvisso kan många av mina vänner matlab, men det här känns lite illa...]


    WHAT'S THE WORST THING THAT COULD HAPPEN?
    Vet din mamma att du super - The Kristet Utseende
    [Ja det vet de, eller de tror nog att jag dricker mer än jag gör]

    HOW WILL YOU DIE?
    10th man down - Nighwish
    [Jag ska dö i krig med andra ord]

    WHAT IS THE ONE THING YOU REGRET?
    Ångmaskinen - Drängarna
    [Det är inget fel på min ångmaskin, vad jag vet. Den ligger tryggt i sin låda här under skrivbordet]

    WHAT MAKES YOU LAUGH?
    Radar Love - Golden Earring
    [Fartkameror är inget att skratta åt]

    WHAT MAKES YOU CRY?
    The dawn of battle - Manowar
    [Vem gör inte det]

    WILL YOU EVER GET MARRIED?
    I wish I had an angel - Nightwish
    [Det ser mörkt ut på den fronten]

    WHAT SCARES YOU THE MOST?
    Värsta sclagern - Markoolio & Linda Bengtzing
    [Så här efter första deltävlingen är jag uppriktigt rädd, *fniss*]

    DOES ANYONE LIKE YOU?
    Hands Off - Ringsignal
    [antagligen dåligt]

    IF YOU COULD GO BACK IN TIME, WHAT WOULD YOU CHANGE?
    Call me - Blondie
    [Men vem skulle jag ha ringt, eller skulle jag ha bytt nummer eller?]

    WHAT WILL YOU POST THIS AS?
    Wanderlust - Nightwish
    [Fast det tänker jag inte då jag kladdar ned här istället.]

    SvaraRadera