söndag 15 februari 2009

Don't try to esc the truth

Samtal med Böngrodden inne i Datasektionens sektionslokal i Onsdags.

F: Ni har rosa affischer här inne!
B: Ja, det är ju lite vår sektionsfärg..
F: HA! Ett erkännande!
B: NOOOoo.. Dammit! Du är så mycket smartare, listigare och vackrare än jag. Jag har mött min överman och den är Vargen.

Okej. Det sista meningen kanske är liiite påbyggd och utfylld.

---
Edit. Böngrodden har efter lite redigering gått med på att sista meningen är nu korrekt.

4 kommentarer:

  1. ARgh! Förtal! Förtal!

    SvaraRadera
  2. Jag skulle aldrig ha sagt fel på "än mig" och "än jag"!

    SvaraRadera
  3. Haha, det var mycket fika, men inte lika mycket som förra året! Föråt mig nog mer på godis hehe. Jodå, träffade flera trevliga Haninge-människor ;)

    SvaraRadera
  4. Jag vidhåller att ceris fortfarane bara är en mera digital form av rosa.

    SvaraRadera