söndag 28 september 2008

Vikberättelser

Vikberättelser var en rolig grej att göra när man gick i 4-5an. Vad händer om man tar ett par datateknologer som älskar att driva med varandra och låter dem göra ett antal vikberättelser? Jo, det blir ett papper där orden; pung, Lars, Oscars mamma och svamp nämns väldans ofta.

På abstinenspuben var alla redo för en stor cykel i baken på Lars. Svampar kan faktiskt också vara farliga elefanter och antiloper. Där i skolan satt på sned och kittlade Sofia i örat medan Oscars familj lekte små grodorna runt Robins stånd och skrek "Se upp!" och kastade en gigantisk dildo med Bellas långa hår i en hästsvans i en änden, för att Jesus blev arg och vill inte vara med sa han "Jag vill lätt ha en tomtenisse ikväll!" Så han ville föra in den lång smala pinnen i Guastv hela kvällen avslutades med att Oscars mamma sög på Sofias tår. Snake kastade luddiga långa styva snoppar förföljde Sofia och sprutade saker som är konstiga. Lars sparkade på Oscars högra skinka, som var så mjuk och saftig att Fredrik inte kunde motstå Oscars extremt sexiga och håriga ass.

Betänk att det är vi som är Sveriges framtid..

4 kommentarer:

  1. Tjo!
    Kolla min blogg nu!
    Din pappa är MYCKET mer likt Mikael Persbrandt än vad Janne är !!! =)

    SvaraRadera
  2. Jo, det riktigt läskiga är att det tycks vara exponentiellt. Jag tror att jag är ungefär fem år äldre än er, och de som mär fem år äldre än mig är riktigt torra.

    SvaraRadera