torsdag 18 september 2008

Pool'a med polarna

Idag när jag kom till skolan 8:20 var jag helt ensamt. Verkligen helt ensam på hela skolan. Eller ja. Beroende lite hur man ser på saken. Hade fått nästan 3 timmars solid sömn efter nattens biljard, flipper och eftefest och var inte helt pigg på MoA-lektioner. Efter lunch gick jag hem till Ricard och kollade på Kung Fu panda, eller kollade och kollade, jag somnade strax efter "There is no charge for awesomeness".
Så nu är klockan 23.33 och jag är pigg som en jastrill!

Biljarden blev riktigt lyckad igår! Härligt att det fanns massa andra roliga spel också. Som fortsättning på föregående inlägg fortsätter jag vara tacksam över att vara tjej då det uppenbarligen leder till billigare shots. Körde dessutom en Ninnie-favorit-i-repris
"Jaaag vill ha en 6:a men betala för en 4:a". Funkade!

1 kommentar:

  1. Det är faktiskt en mycket bra replik och fi fan den funkade!!! borde börja köra den igen...tyvärr blir jag inte lika full längre så.. :P hö hö

    SvaraRadera