måndag 22 september 2008

Måndagshumor

Mihi. Hittade detta på Malins sida och började fnissa som en lite flicka. Eftersom Malin hade snott det måste jag sno tillbaka det för att återställa balansen i samhället. Right?

Ta fram din mobil och bläddra igenom din inkorg. Stanna när du har räknat till tio och skriv första meningen i sms:et. Gör likadant på varje fråga. "

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Sweet dudette.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Vi äro renade och schlemfriförklarade

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Ligga?

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Kuk haha! :D

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Aj aj fredrik spiller öl på mitt tangentbord

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Mmemememe

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Du är! Puss

8. Vad vill du höra mest av allt?
Killar är störda!

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Helt mosad kladdkaka

10. Din romantiska replik?
Haha ännu roligare att se hans min när vi fistar han!

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Haha din kisskille är här!

5 kommentarer:

  1. Haha, 20% av SMSen är mina. Jag bombar dig med för många SMS.

    SvaraRadera
  2. Hmmm... jag borde skicka fler sms till dig..?

    Annars kan man ju typ ifrågasätta några av smsen du får.. kisskille? vem fistar ni? hmmm... mystiken tätnar..

    SvaraRadera
  3. 3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
    Ligga?

    Haha :P

    SvaraRadera
  4. *Alex är en härmapa*

    SvaraRadera